Sunday, December 2, 2012

Pune , pune nate e dite!

Une jam e sigurt qe di ta perdor shume mire kompjuterin por si cdo gje e re po me duhet akoma edhe pak kohe te mesohem me blogun :P ...por te pakten nderkohe qe mesoj te merrem me timin shijoj gjerat qe shkruajne te tjeret neper blogjet e tyre.
kjo pjesa e post views me duket interesante pasi mua me thote qe kam pasur edhe nje shikues nga portogalia :D...apo...po po e kam nje shikues nga portugalia :P
Kjo jave qe kemi pasur pushim nga shkolla te them te drejten ka qene nje shperblim me vete.
E keni paraysh kur lodhesh? kur lodhesh fizikisht, psikologjikisht dhe ti fillon e humbet dhe behesh mekanike, ben cdo gje si nje robot...pffff nk eshte aspak ndiesi e bukur..
Te besh pune dhe shkolle bashke eshte nje stermundim por ia vlen per te ardhmen tende..
Puna te jep mundesine te krijosh nje profil tendin, te perballesh me situata te ndryshme dhe mbi te gjitha te ndihmon te krijosh nje pavarsi tenden ekonomike qe eshte shume e rendesishme per mua, them per mua pasi njoh plot persona qe jane shume te lumtur te marrin ate cfare e kane te gatshme.
Ama nje gje jua garantoj qe nuk eshte aspak e lehte...dhe vijne disa momente kur duket sikur do te shperthesh sikur po cmendesh. Ke nevoje vetem te shfryhesh , te behesh njeri pesimist dhe demoralizues edhe per te tjeret qe te rrethojen.
epo une e kalova ate faze para fare pak castesh dhe nuk ndihesha aspak e lumtur nqs nk arrija te ua percillja negativitetin tim te gjithve...Fatmirsisht kam njerez qe me qendruan prane dhe shume veta bene sikur se vinin re budallekun tim te pajustifikuar. :P
Ama nuk ishte gjeja me e keqe qe mund te me ndodhte pasi u clodha, bera pushim edhe pse e di qe tani do i rikthehem normales me shume gjera te bera stive nga ato dite pushimi. Por te pakten jam me energji te reja dhe energji pozitive :)...U frymezova pasi lexova dicka qe thoshte qe pesimizmi eshte justifikimi qe perdor per te shpetuar nga dicka qe perton ta besh...epo dicka e ngjashme tani se kujtoj shume mire :P
 Tani do me duhet ti rikthehem montonise edhe pse e mendoj dhe nuk e kuptoj qellimin e te jetuarit nje jete monotone...Te jetosh sepse duhet!

No comments:

Post a Comment